Scsi

Nikolas Oikonomidis neco at otenet.gr
Mon Sep 7 22:39:33 EEST 1998

Loipon epeidh eimai atomo me anhsuxies 8elw na mou apanthsete se kati:
exw hdh linux, wstoso 8elw na dw pws 8a kanw epanegkatastash se
periptwsh pou xreiastei. To 8ema einai oti apo thn teleutaia egkatastash
exei alla3ei to configuration tou upologisth kai apo ide cdrom exw
perasei se scsi. Eftia3a loipon tis kainouries disketes (slackware 3.4)
boot kai root me uposthri3h gia ton scsi pou exw.Wstoso gia na dei to
linux to scsi 8elei na tou dwsw ta irq klp. Auto twra pou exw
egkatesthmeno to linux ginetai mesw tou /etc/lilo.conf pros8etontas to
append = "aha152x=0x340,9,7"

Auto pws mporei na ginei mesw ton boot/root disketwn?

Mhn mou peite rtfm giati 8a sas pw itfm (ignore the fucking manual)

--
God is real, Unless declared integer

and my email is:
neco at innocent.com