Programmatistes, bohqeia!!!

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sun Sep 6 18:45:24 EEST 1998

Geia sas synlistobioi.
Meta apo makroxronh apoysia apo ta drwmena, epanerxomai me ena prosfato
problhma.
Exw egkatasthsei to RedHat motif 2.0 se RedHat 5.0 systhma.
Prospaqwntas na kanw compilation kapoia "stoixeiwdh" programmata, opws xmcolor,
xmmix kai xtar, dinontas prwta
xmkmf
gia na ftiajei to Makefile apo to Imakefile (mexri edw ola kala) kai epeita
make
moy bgazei synexws to ejhs error message (p.x. gia to xmcolor):
gcc -o xmcolor -O2 -fno-strength-reduce      -L/usr/X11R6/lib xmcolor.o -lXm
-lXpm -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11
/usr/X11R6/lib/libXm.a(XmRenderT.o): In function `ValidateAndLoadFont':
XmRenderT.o(.text+0x20f5): undefined reference to `_Xsetlocale'
make: *** [xmcolor] Error 1

Ayto opws blepete symbainei sthn telikh fash, sto linking me tis Motif
libraries.

Exei kaneis idea gia to ti mporei na ftaiei?

H bohqeia sas moy einai apolytws anagkaia, gia ayto ean kapoios jerei, ton
parakalw qerma na me bohqhsei kai na moy proteinei kapoia lysh.

Eyxaristw ek twn proterwn.

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr