Re^2: maximal mount ?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Sep 6 02:46:20 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 06 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Achilleas Kotsis with subject "Re:
maximal mount ?":

 >>> /dev/hda1 has reached maximal count.
 >>> check forced
 >> Auto shmainei oti 8a elen3ei me to fsck to partition sou,epeidh
 >> to exeis kanei mount polles fores.Tipota to anushxhtiko

 L> Giati omos  exei problhma me to partition pou exei ginei polles
 L> fores mounted?

Kane:

tune2fs -l /dev/block_device_me_ext2_filesystem_mesa

Metaksy twn allwn endiaferontwn pragmatwn, 8a deis :

Mount count:              8
Maximum mount count:      20
Last checked:             Fri Jun 27 09:56:42 1997
Check interval:           15552000 (6 months)
Next check after:         Wed Dec 24 08:56:42 1997

To Mount count ayksanei ka8e fora poy kaneis mount to filesystem. Meta apo
Maximum mount count mounts, H meta apo check inteval seconds, oti er8ei prwto,
to filesystem elegxetai - gia na apofeyx8ei h periptwsh na exei xtyphsei
kapoy, kai na mhn exei ginei antilhpto.

Tis parametrous aytes mporeis na tis ry8miseis epishs apo to tune2fs.

Alla panta na 8ymasai:

"You can tune a file system, but you can't tuna fish"

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr