Linux swap

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat Sep 5 04:53:46 EEST 1998

On 04-Sep-98 Kanellopoulos Christos wrote:
>   Kata thn egkatastash to RH 5.0 eftiaja ena partiotion 88 MB sto disko
> allaja
> to partition type tou se linux swap kai synexisa thn egkatastash.  Mesa apo
> kde otan elegxw th mnhmh ( Settings>Information>Memory ) blepw :
> total memory = 30.27 MB
> free memory =1.02 MB
> shared memory = 14.45 MB
> buffer memmory = 1.25 MB
> swap memory = 0.00 MB
> free swap memory = 0.00 MB
>
> Kanonika sto swap memory den 8a eprepe na deixnei ta 88 MB ?

Ektos vevaia kai 3exases na energopoieisis tin swap memory me swapon /dev/hda3
Episis prepei na balis kai sto /etc/fstab arxeio tin akolou8i grammi

/dev/hda3       swap         swap        defaults   1   1

opote logika prepei na vlepi tin swap mnimi sou
>   Epishs skeftome na anebasw th RAM sta 64 MB. To linux 8a anagnwrisei mono
> toy th RAM h prepei na dhlwuei kapou ?
>
> Eyxaristw ek twn proterw
mexri 64MB an valis den xreiazete na kanis tipota ........

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr