bind 8.1.1

Nikos KAVOURINOS eos-im at tri.forthnet.gr
Tue Sep 1 13:58:56 EEST 1998

Jiannis Mitsos wrote:

> Prosfata ekana anaba8mish sto kainourgio Slackware to opoio dinei to neo
> paketo toy bind, kratwntas ta palia arxeia ( tis databases)  kai texontas to
> named
> ola fainontai enta3ei .. sto nslookup omws leei oti den briskei default
> server ton 127.0.0.1.
> to telnet 0 53 apantaei kanonika !!!
> To resolv .conf einai swsto exei kaneis kamia idea sto ti alla3e ???

to /etc/hosts einai swsto? to 127.0.0.1 onomatodoteitai se ayto?
to reverse gia to 127.0.0 doulevei swsta? ekanes zwni gia to
0.0.127.in-addr.arpa? gia na kaneis nslookup ston server sou, gia na
doulepsei genika o name server, na ejypiretisei queries, prepei prwta ap
ola na mporei na kanei resolve ton eayto tou kai pros tis dyo
kateythynseis.
dokimase na kaneis lookup me server tin ip i to name tou ethernet

> Yannis Mitsos
>
> gmitsos at duth.gr
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

----

    EOS -images      Nikos Kavourinos

            tel/fax:  +30-1-8229104
   http://users.forthnet.gr/mob/eos