kill

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Fri Oct 30 17:19:28 EET 1998

On Fri, Oct 30, 1998 at 02:18:42PM +0200, Mark Papadakis wrote:
> To diavasa to mail, les na min kserw na diavazw..
>
> An esena to polinimatiko kordoni sou fenete logiko kai swstos oros, auto
> einai alli istoria.. Mipws esi to interface to les endorposopio? Anyways,
> den exw kamia oreksh gia diafwnies..

Oxi, aplws to polynimatiko kordoni to xrisimopoiise o xristos gia pnixei
ton typo ekeino, den eixe kamia sxesi me to multithreading pou exei
"metafrastei" san polynimatiki epexergasia. Apantisa se auton ton tono
giati den mou aresoun autoi pou katakrinoun xwris na prosferoun tipota.
An diafwneis kalytera na proteineis kapoia alli metafrasi apo to na
les "ma ti malakies einai autes oi metafraseis sas".

--

        Nikos G.Mavroyanopoulos
          nmav at i-net.paiko.gr
finger/pgpkey: ma06205 at hermes.cc.uoi.gr