Nimata, pelates e3yphrethtes kai loipes ahdeies...

Fotopoulos Ilias fotopul at ceid.upatras.gr
Fri Oct 30 14:58:47 EET 1998

Den mporw na katalabw ti complex exeis me ta narkotika...
Kai oxi, epidh oramatizomai THN MHTRA me mia allh morfh, den shmainei
kat'anagkh oti pernw narkotika...

Yours,

KoD

PS: soy protinw na diabaseis kai ka8oloy Gibson, 8a s'aresei :-)

| K  K OOOO DDD  | Otan er8ei enas peinasmenos | kod at rtfm.insomnia.org   |
| K K  O  O D  D | kai soy zhthsei ena psari   | kod at janova.org          |
| KK   O  O D  D | gia na faei, esy den toy    | kod at hack.gr             |
| K K  O  O D  D | deineis to psari, alla ton  | http://www.hack.gr/~kod |
| K  K OOOO DDD  | ma8aineis na psareyei       | Hum...                  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr