Periballon gia thn C

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Oct 29 22:35:27 EET 1998

On Thu, 29 Oct 1998 15:43:02 GMT, Mesindianos Konstantinos <mess at teihan.gr>
was rumoured to have said about `` Periballon gia thn C '':

> Gia sas paidia,
>

>      3erei kaneis kanena kalo periballon gia ta X Windows h kai gia to
> command prompt  kati san to periballon thn Borland C gia to Dos h thn
> C++

Yparxei to rhide, to opoio moiazei ekneuristika me to IDE ths Borland
gia DOG. Phgaine sto www.freshmeat.net kai psa3e gia `rhide'. Ypopsh,
thn teleutaia fora pou to eida, h8ele ncurses kai fainotan kalytera
se console.

An den yparxei sto freshmeat, dokimase to ftpsearch.ntnu.no
Prepei na to exei to sunsite.unc.edu

sb.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr