Problhma me ton XFree86

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Oct 29 00:03:47 EET 1998

Geia sas.
Doyleyw to RedHat 5.1 opws akribws erxetai apo to koyti toy.
Exw problhma me ton XFree86 poy egkaqista to leitoyrgiko. Den mporw na mpw
se 'high color' h 'true color' mode (16 kai 32 bpp antistoixa).
O server trexei synexws sta 256 xrwmata.
Kati exw akoysei gia kapoio arxeio .xserverrc h kati tetoio to opoio
perilambanei grammh toy styl 'exec X -bpp 16'.
To dokimasa, alla moy fainetai oti de doyleyei.
Lysh toy styl startx -bpp 16 thn apokleiw, dioti den exw ayth thn polyteleia
mias kai doyleyw CDE ws window manager. Dhladh h erwthsh einai me poio tropo
(alias, xrhsh toy .xserverrc h kati allo telos pantwn) mporw na exw sto
mhxnhma moy 16 h 32 bits color.

Eyxaristw ek twn proterwn,

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail: pavgeris at usa.net   ICQ: 3972577 |
| GREECE                    | Web: http://members.xoom.com/pavgeris   |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr