nfs module

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 28 18:20:54 EET 1998

% # lsmod
% Module         Pages    Used by
% nfs               12            4
% autofs             2            7 (autoclean)
% lm_sensors         5            0
% imm                2            0

Egw pavtws blepw pws to NFS module sou exei usage count (4), pou
snmaivei oti toulaxistov 4 fores exei treksei kapoia suvartnsn tou
kernel sou pou ektelei tnv MOD_INC_USE_COUNT;

Diabazovtas ta kernel sources tou 2.0.35 blepoume sto arxeio
/usr/src/linux/fs/nfs/inode.c stnv grammn 325

--- start of code snippet ---
/*
 * Start up an nfsiod process. This is an awful hack, because when running
 * as a module, we will keep insmod's memory. Besides, the current->comm
 * hack won't work in this case
 * The best would be to have a syscall for nfs client control that (among
 * other things) forks biod's.
 * Alternatively, we might want to have the idle task spawn biod's on demand.
 */
static int run_nfsiod(void *dummy)
{
        int     ret;

#ifdef __SMP__
        lock_kernel();
        syscall_count++;
#endif

        MOD_INC_USE_COUNT;
--- end of code snippet ---

dnladn, me to pou fortwveis to NFS sav module, snkwvei tnv diergasia
tou nfsiod (NFS I/O daemon) kai to module usage count dev peftei katw
apo (1) pote, ara dev mporeis va ksefortwseis to module.  Av kaveis
meta eva aplo

	ps xau | grep nfsiod

0a deis pws o nfsiod snkwvei toulaxistov tessera avtigrafa tou

	root         6  0.0  0.0     0     0  ?  SW  Oct 27   0:00 (nfsiod)
	root         7  0.0  0.0     0     0  ?  SW  Oct 27   0:00 (nfsiod)
	root         8  0.0  0.0     0     0  ?  SW  Oct 27   0:00 (nfsiod)
	root         9  0.0  0.0     0     0  ?  SW  Oct 27   0:00 (nfsiod)

opote etsi eksngeitai to usage count pou eivai tessera (4) stnv eksodo
tns lsmod.

Skotwvovtas tous nfsiod, pisteuw pws 0a mporeseis va ksefortwseis to
module tou NFS.  Dustuxws dev mporw va to kave egw sto mnxavnma pou
xrnsimopoinsa gia va dokimasw tis evtoles autou tou mail, giati to
NFS dev to exw kavei compile sav module, sorry :(

Pisteuw, pavtws, pws av skotwseis tous nfsiod daemoves, 0a mporeseis
meta va deis to module usage count tou `nfs' module va peftei sto
mndev, opote mporeis va kaveis kai `rmmod nfs' kai va sou doulepsei.

\bye

--
Georgios E. Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr)
"In the name of the Father, the Son and the Linux-spirit."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr