CASE tool

Fotopoulos Ilias fotopul at ceid.upatras.gr
Tue Oct 27 14:44:01 EET 1998

Nomizw oti exw parei to mati moy kapoia grammena se java... Psa3e sta
gnosta Java resources kai 8a breis, bebaia ta pio polla einai commercial
opote perneis mono trial version...

Yours,

KoD

| K  K OOOO DDD  | Otan er8ei enas peinasmenos | kod at rtfm.insomnia.org   |
| K K  O  O D  D | kai soy zhthsei ena psari   | kod at janova.org          |
| KK   O  O D  D | gia na faei, esy den toy    | kod at hack.gr             |
| K K  O  O D  D | deineis to psari, alla ton  | http://www.hack.gr/~kod |
| K  K OOOO DDD  | ma8aineis na psareyei       | Hum...                  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr