den mporo na mpo internet apo redhat enw apo slack kanonika

Stamatopoulos Thodoris thodoris at evronet.gr
Sun Oct 25 20:20:17 EET 1998

Gia sas
Exw to e3is provlima:
vazw to Red Hat 5.0 ola ektos apo X
grafo sto /etc/ppp/options
/dev/cua0
crtscts
115200
defaultroute

kai sto /etc/resolv.conf
search hol.gr
nameserver 194.30.193.155

opos leei sto site tis HOL

kano sindesi me to minicom sindeomai kanonika username kai passwd sosta
vgeno apo to minicom grafo pppd perimeno ligo kai me petaei e3w giati
ginete afto
eno sto slackware douleye???? mipos einai kamia rithmisi tou RH kai de
mporo na mpo
kai den 3erw pola pragmata apo linux eimai poly newbie kai etsi eimai se
apognosi kai den 3erw ti na kanw paidia ama kapios 3erei ti mporo na
kanw as mou pei

Eyxaristo
Filika
Thodoris Stamatopoulos