2 probs...

MiChALiS NiKiTaS nikitas at ceid.upatras.gr
Fri Oct 23 14:44:11 EEST 1998

    loipon exw enan k6 233Mhz me to SOYO 5BT5 motherboard...kai exw ta
exhs probs:
1) Molis paw na egatasthsw to Redhat 5.0 h 5.1 h kai kapoio
Slackware...molis trexw dhladh to autoboot pou kanei reboot o h/y .
Thumithika ta protection fault pou petane ta windows otan zestainetai o
k6 kai etsi meiwsa to clock sta 200mhz kai ola douleuoun kanonika...to
koufo einai omws oti sta win ton exw sta 225mhz ( 3x75mhz) kai den mou
zestainetai....epishs exw akousei oti uparxei kapoio prob me to TX
chipset pou exei auto to motherboard...
2)Me to redhat5.0 pou evriske thn SB vibra 16 PNP pou exw kanonika molis
etrexa to sndconfig...twra omws pou ebala to readhat 5.1 ( ekana install
xwris na exw kapoio allo linux ston sklhro ) kai trexw sndconfig enw mou
vriskei thn karta...otan paei na kanei test mou leei "An error occured
with the modprobe program"

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr