ESS soundcard & PM

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Oct 22 11:36:38 EEST 1998

On Thu, 22 Oct 1998, Lazaros Sotiriadis wrote:

> karta hxou ensomatomenh sth mitriki ESS1688. Alla conflict me to Riva128
> ths kartas graphicvn Viper330 AGP . Opote karta hxou youk. H karta hxou
> doulepse me to os free commercial (soundconf , soundon klp klp) MONO otan
> to booting egine apo loadlin afou fortothikan se dos oi drivers ths
> kartas.Eidalos tipota .Ola ayta sunevisan ston 2.0.34 kernel kai apofasisa

Anti na fortwseis loadlin fortwse tous MSDOS drivers n' tespa to utility
pou kanei initialize thn karta kai meta kane reboot me ctrl+alt+delete an
eisai se dos n' an eisai se win95 kane shutdown kai anti gia power cycle
kane pali ctrl+alt+delete.

> na peraso ton 2.1.125 .Ontos glitosa apo to commercial software mia kai
> ta sound modules pou prepei na ftiaxeis (kai prepei symfona me tis odigies
> na ginoun modules kai oxi included ston kernel) kataferan na
> antikatasthsoun to ossfree afou iparxei karta otan to booting ginetai me
> ton idio tropo opos kai parapano.
>
> To ossfree mou proteinei na laxo ta IRQ apo to BIOS kai na vro ena
> eleuthero IRQ gia to Riva128 , mia kai ayto prepei na kanoun oi drivers
> tou dos .Para tauta sto BIOS mou de vrisko entry gia ton kathorismo tou
> irq ths AGP thiras.To configuration tvn IRQs sto PnP setup exei auto
> detection kai kathorismo tvn IRQs kai epitrepei to reassign apo to
> leitourgiko.Pos tha boreso na kanw thn karta na doulepsei XWRIS loadlin ??

Afou kaneis compile tous sound drivers ws modules,ase thn AGP ekei pou einai
kai bres ena eleu8ero IRQ gia thn karta hxou kai dwse irq=neo_irq ws parametro
sto modprobe tou sound module. Etsi logika prepei na kanei initialize thn karta
sto IRQ pou 8a oriseis.

Elpizw na boh8hsa.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --