ethernet end ppp connection

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 19 18:36:38 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 19 Oct 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "ethernet end ppp
connection":

 L> kapoia singkekrimena connection na ta kanei forward apo
 L> to ethernet kai kapoia alla apo to ppp
 L> px ta telnet connection na ta pernei apo to dialup
 L> eno ta www apo to ethernet??

Prwta prwta, giati 8eleis na to kaneis ayto?

Perimene gia ton 2.2 kernel. o 2.1 yposthrizei edw kai kairo policy-based
routing - mporeis na kaneis route me bash destination / source pairs, received
interface, kai to TOS field. Oxi omws me ports, kai ayto einai logiko. Ta ports
briskontai sto TCP layer, oxi sto IP, kai to routing ginetai sto IP layer.

Pantws, oti kai na 8eleis na kaneis, ginetai sigoura me ena enallaktiko tropo.
Arkei na mas peis ti akribws einai ayto.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr