Netscape 4.5

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.net
Mon Oct 19 04:07:15 EEST 1998

On 18-Oct-98 Kwsths wrote:
>> To arxeio netscape, einai synithos shellscript.
>>
> se mena to netscape einai binary...ektos an ennoouses kapoio allo arxeio.
> kai sthn 4.06 pali bin einai..den 3erw se pio prohgoumenh ekdosh.
>
> Kwstas

Mmm, ayto me bazei se skepseis. Osa netscape exw egkatastisei mexri twra, einai
ena shell-script to opoio elegxei an exw Motif egkatestimeno, kai analoga
trexei tin dynamically i statically linked ekdosi :-(
Diladi exw tria arxeia:

[root at mkabrian communicator]# file netscape*
netscape:           Bourne shell script text
netscape-dynMotif:  ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1,
dynamically linked, stripped
netscape-statMotif: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1,
dynamically linked, stripped

(malakies tou file ayta... to teleytaio opos leei kai to onoma tou einai
statically linked).

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr

Note: No Microsoft programs were used in the creation of this message.
If you are using a Microsoft program to view this message, BEWARE!
I am NOT responsible for any harm you may encounter as a result.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr