Exw ena Redhat 5.1 cd poy den xreiazomai

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Tue Oct 13 13:46:30 EEST 1998

Steile bre kalo moy paidi kai kanena e-mail address soy afoy qeleis
proswpiko mhnyma! Tipote kanena signature :-)))

Me endiaferei kat ejoxhn to RedHat 5.1 poy les oti den to xreiazesai. Qa
elega oti kaigomai malista!
Epishs, exw na soy pw kai gia th 19ara thn oqonh. Kai egw mia 19ara exw kai
eimai triseytyxismenos! Kai X-server poly kalon exw kai apo ola. Malista h
apeikonish qa elega oti den paizetai, eidika sta X-Windows! Mporw na soy
dwsw ta panta. Exw ta panta, oti fantazetai to myalo soy, sxetika me Linux.
Ama endiaferesai, mporoyme na synapsoyme mia kalh "synergasia"...
Steile proswpiko mail.
Ta stoixeia moy ta blepeis sto signature.

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail: pavgeris at usa.net   ICQ: 3972577 |
| GREECE                    | Web: http://members.xoom.com/pavgeris   |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr