switched on 24 hours?

pestilence pestilence at pgcom.gr
Fri Oct 9 15:48:16 EEST 1998

Den yparxei kanena problhma na menei anoixtos...idallios ti 8a ekanan kai
aytoi pou trexoun servers? ...
Aplws fronthse to anemhsthrakh ths CPU sou na einai kalo...giati mou
etyxe mia fora na exw enan cyrrix me anemhsthrakh gia 100 pentium...opote
h CPU meta epseine mpiftekia...
To kalytero einai na afhneis kai to kallyma tou mhxanhmatos kammia fora
anoixto gia na psiloaeroizete...
Kai bebaia an den einai anagkaio mia stis toses bazeto na koimh8ei... :)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr