ram load .....

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Oct 8 21:13:47 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 08 Oct 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "ram load .....":

 L> einai kati allo pou me apasxolei edw kai poly kairo .....
 L> h mnymh einai synexeia panw apo ta 100 exonts ftasei kai ta 123
 L> mb apo ta 128 mou exw....

Eley8erh mnhmh = axrhsimopoihth mnhmh = XAMENH mnhmh :^).

To Linux xrhsimopoiei olh thn eley8erh mnhmh san IO/VM buffers. Otan kapoio
programma xreiastei mnhmh, kanei flush toys buffers kai tou th dinei. Einai
fysiologiko na blepeis olh th mnhmh na xrhsimopoieitai.

 L> ase to allo ..etre3a auto to star office kai mou ekane 80 kb
 L> swap.... otan to ekleisa .auto to swap emeine .....

Kai edw isxyei mia paromoia logikh. Giati na sbhseis apo to swap mia selida poy
isws ksanaxreiastei na ginei swap? Kai giati na xaseis xrono "sbhnontas" h
"eley8erwnontas" swap space? To swap space poy den xreiazetai, den
"eley8erwnetai", aplws "ksanaxrhsimopoieitai".

De xreiazetai na manageareis th mnhmh sou. To leitourgiko to kanei kalytera apo
sena :^). An 8eleis bebaia mporeis na ry8miseis th symperifora toy, alla de sto
polysynistw.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr