Infrared kai Laptop

Nikolopoulos Billy billy at nemesis.ee.teiath.gr
Thu Oct 8 13:00:18 EEST 1998

Xaireto tin Lista.

Exo enan infrared ektipoti (Canon BJC 80) kai ena laptop me infrared. Mipos
mporei na mou ipodiksei kaneis pos mporo na ton kano na doulepsi me Linux.

Gia na boithiso to infrared to Linux to blepei na kanoniki seiriaki. Parola
auta oti kai na steilo ekei me cat den ektyponete (Oxi pos perimena na
ektypothi !!)

Kamia idea ???

P.S. Thelo na koitakso oles tis pithanes peiptoseis prin katso na grapso
driver

Thank,

Billy

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr