Giro giro oloi stin mesi o Manolis

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Thu Oct 8 06:27:49 EEST 1998

FUTUREKIDS Amaliada wrote in message <361B2507.DAD6E6D7 at fkamaliada.gr>...

> An kaneis ping kai doyleyei, tote menei na kaneis to ejhs:
> Sto /etc/resolv.conf bale ta ejhs:
>
>order hosts,bind
>nameserver to.ip.toy.name.server.toy.provider.soy

Xm... h ypodei3h "order hosts,bind" yparxei oytws 'h allws sto arxeio
host.conf (mazi me thn "multi on" gia pollaploys nameservers).

Tes pan, s' ola ta intranetia moy (se panepishtmio kai etairia) kai gw den
sthnw pote nameservers, apla frontizw to arxeio "hosts" na einai to
enhmerwmeno kai, fysika, to idio se ola ta mhxanhmata (eite linux- eite
win95/98- based). Ola ta programmata (kai sta 2 leitoyrgika) doyleyoyn
kanonika (prwta symboyleyontai to /etc/hosts 'h \<fuckin_windir>\hosts kai
meta apey8ynontai ston nameserve poy toys ypodyknyei to resolv.conf)

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr