Printing with HP LaserJet5L on Linux

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Oct 6 13:48:12 EEST 1998

Koutras Thanasis wrote:

> Pros to paron exo idi balei to magickfilter me eksomoiosi ljet4 kai 600
> dpi kai tupono ikanopitika toso text oso kai ta postscript, pdf ,
> netscape klp klp.

  Thanash,

  Poia version tou ghostscript xrhsimopoiei to magickfilter pou
 egkatesthses; Auto einai kai to shmantiko oson afora sthn
 poiothta ektypwshs h opoia e3artatai apo to "printer device" h
 allws pws "driver" tou ghostscript gia ton ekastote ektypwth.
 Exw kai'gw enan 5L kai exw dei swsta apotelesmata (dhladh 600
 DPI pou einai h megisth analysh pou dinei) xrhsimopoiwntas thn
 version 5.x tou ghostscript pou kykloforei apo thn Aladdin kai
 oxi apo to GNU project (mporeis na deis th version pou exeis
 apla trexontas "gs --help"). Akomh, mporeis na kaneis compile
 ena "gs" me mono ta "devices" pou 0es mesa. P.x., to gs binary
 pou xrhsimopoiei to filtro pou exw egkatasthsei, gia na einai
 mikro (oso einai dynaton) periexei mono ta:

   laserjet ljetplus ljet2p ljet3 ljet4 lj4dith lj5mono lj5gray deskjet
   djet500 cdeskjet cdjcolor cdjmono cdj550 nullpage

 giati h0ela mono tous compatible laser printers kai tous deskjet
 printers ths HP.

> 1) Mporo na allakso tin poiotita / to idos ton fonts pou ektuponei o
> printer; (Exo Slackware kai oxi RedHat an auto paizei kanena rolo.....).

 H poiothta e3artatai apo ta DPI sta opoia "paizei" to gs device
 pou xrhsimopoieis. Me ton gs 5.x exw diapistwsei oti ontws o
 5L "paizei" sta 600 DPI. Gia ta fonts kai ta ypoloipa settings
 tou printer, yparxei o LaserJet-2.x manager sto:

         ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/system/Printing

 pou einai "shareware" me limited-time license (pou mporeis
 na ananenwneis ka0e 30 meres an den sou einai mpelas, h na
 "agoraseis" ena full license).

> 2) Oi eikones den ektuponontai me kali analisi (san na bgainoun sta 300
> dpi) otan tupono apo acrobat, netscape....

  Apo tote pou alla3a to gs apo thn GNU version 2.6.2 se Aladdin
 version 5.0, typwnw se 600 DPI kai apo ta dyo programmata pou
 anafereis.

> 3) Yparxei kanena kainourgio scriptaki gia auton ton sugkekrimeno
> printer ;

  An ennoeis ta scripts gia ta filtra tou lpr, ola einai
 peripou ta idia. Otan teleiwseis me to sthsimo kapoiou kai
 eisai ikanopoihmenos apo to apotelesma ths ektypwshs, 3exnas
 to 0ema kai telos :)

  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr