Opti931 sound card !

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon Oct 5 16:54:21 EEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Kontogewrghs Aristeidhs wrote:

> Exw mia Opti930 kai douleeuei me tous MAD16
> Driver. Nomizw omws oti h dikia sou einai plug n' play
> opote 8eleis kai ta isa-pnp tools.

Auto pou 8elei einai enas tropos na brei ta resources ths kartas
tou,egw to ekana me OSS driver,ekana autodetect thn karta me to
shareware version tou driver autou,kai meta na kanei compile ton
sound ws module kai na kanei modprobe sound io=0xIII irq=X opou
III kai X to I/O address kai to IRQ ths kartas tou.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr