Περι SAMBA Προβλήματα

Georgatos Fotis gef at ceid.upatras.gr
Mon Oct 5 13:15:36 EEST 1998

I.Ioannou wrote:

> On 24-Sep-98 fotis alexakos wrote:
> > Your server software is being unfriendly
>
> Edw einai to zoumi. Epeidh den exw diabazei to arthro toy nagaz, to nmbd to
> exeis na sikwnetai apo to inetd (/etc/inetd.conf) h to exeis kaneis sxolio kai
> to sikwneis monima apo kapoio script sto /etc/rc.d ? To "Your server software
> is being unfriendly" to exw dei na bgainei apo to smbclient otan to nmbd einai
> apo inetd. Kanto sxolio sto inetd.conf, balto na to sikwnei kapoio arxeio apo
> ayta toy startup sto /etc/rc.d, kane reboot, kai ksanadokimase. (Xrisimes einai

Mia kakh synhtheia pou exoume oloi mas (ephreasmenoi apo palaiotera
leitoyrgika),
einai na kanoume reboot meta apo allages sta arxeia rythmisewn toy
systhmatos.
Ayto den einai logiko omws se leitoyrgiko pou mporei na einai kai alloi
xrhstes mesa,
'h na trexoun shmantikes ergasies sto paraskhnio (background
proccesses).

Stis pio polles fores oi allages anaferontai se diktyakes leptomereies,
opote to pleon logiko einai to ejhs:

init 1 # to 1 runlevel einai xwris diktyo - tsekarete oti ontws efyge
oti eprepe na fygei (ifconfig)
init 2 # kai ksana pisw, tsekarete oti einai opws to perimenate na einai
(deite daemons, modules, network interfaces)

Ena bhma parapanw, einai na mhn rijete olo to dikto, ean den einai
aparaithto,
alla na enhmerwsete to sxetiko daimona, px kill -HUP `pidof inted` sthn
teleytaia periptwsh.

Epishs se SYSV me FSSTDv2 compliant systhmata yparxei kai to
/etc/rc.d/network [start|stop] klp

To parapanw mynhma mporei na phre kana lepto na to diabasei kapoios,
toylaxiston einai poio endiaferon apo to na perimeneis sto epomeno
reboot ;-)

As afhsoume ta reboot gia toys allous...

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-94-809595                   |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr