Agora TFT O8onhs.

Kyriazopoulos Ioannis kyr-john at geocities.com
Sun Oct 4 16:14:30 EEST 1998

oi TFT einai akoma nea kai poli akrivi texnologia

me ta idia xrimata 8a sou protina mia 21' me lixnia Diamtron ;h
Trinitron

egw prosopika exw mia Mithubishi 21' kai eimai apolita ikanopoiimenos

oi TFT o8ones toulaxiston sta xromata kai stis analiseis den exoun
ftasei tis

simvatikes me lixnia :)))

to mellon anoikei stis TFT alla meta apo kapoia xronia isos
Kostos/apodosi

an den exeis provlima xorou kai xrimatwn pare mia poli kali 21' me
lixnia

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr