BT online -PPP problem-

retert reter fgdg lavava at lineone.net
Sun Oct 4 15:22:57 EEST 1998

Gia sas linuxades.
Tha ihela mia boithia pano se ena problima pou exo, kai exigoume.
O ISP mou einai h LineOne Net (BT agglia), gia na mpo lipon sto diktio tis
ap'oti exo katalabei mpenei stin mesi kai ena alo protocol h kati tetoio
telospanton. Diladi otan meso win98 perno tilefono ston ISP kai emfanizete
to terminal gia na doso kodikous ktlp me petaei ekso legontas lathos
kodikos. Merikes fores sto terminal mou emfanizei na doso System Password: ,
mallon me nomizei gia kapion allo :). To idio ginete kai otan prospatho me
to minicom. O monos tropos na mpo einai na kano click-click sto Connection
icon ton Windows. To icon auto to exei dimiourgeisei h LineOne me to exeis
scriptaki (complete4a903303.ins)
[Entry]
Entry_Name=LineOne

[Phone]
Phone_Number=002299
Area_Code=0345
Country_Code=44
Country_ID=44

[Server]
Type=PPP
SW_Compress=Yes
PW_Encrypt=No
Negotiate_TCP/IP=Yes

[TCP/IP]
Specify_IP_Address=No
Specify_Server_Address=No
IP_Header_Compress=Yes
Gateway_On_Remote=Yes

[User]
Name=lavava at lineone.net
Password=kofikos
Display_Password=Yes

[URL]
Home_Page=http://www.lineone.net

[Internet_Mail]
Email_Name=mplampla
Email_Address=lavava at lineone.net
POP_Server=pop.lineone.net
POP_Logon_Name=tologinmou
POP_Logon_Password=kodikos
SMTP_Server=smtp.lineone.net
Domain_Name=lineone.net

[Internet_News]
NNTP_Server=bbs.lineone.net

Episeis otan sindeome me ton tropo click-click sto Connection Icon :) sto
details tou Connected prin apo tin endixei TCP/IP mou dixnei oti leitourgei
kai to Challenge Handshake Authentication Protocol to opoio kata pasa
pithanotita einai to kolpo pou den me afinei na sindetho me kapion allo
tropo, opos me to terminal login.

Tha parakalousa therma gia mia ousiastiki bohthia.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr