Afieroma gia to linux sto PCMASTER

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sun Oct 4 06:08:59 EEST 1998

To kainourgio PC-Master (tou oktombriou)
exei a8ro gia to pos na egkatastisete to linux sto PC sas.
Epidi den exo diabasi akoma to a8ro (to ida stin fora tou PCmaster prin
akoma kikloforisi) epifilasome gia to an ine kalo i kako ..Pantos to
sigouro ine oti PREPEI na iparxoun perisotera ar8ra gia na gini kai stin
ellada gnosto auto to e3otiko frouto :))

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr