Re^2: Linux - FreeBSD

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 2 19:08:45 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 02 Oct 98, Linux-greek-users wrote to George Daflidis-Kotsis with subject
"Re: Linux - FreeBSD":

 >> Sth douleia auth th stigmh xrhsimopoioume FreeBSD (kai genika
 >> *BSD) gia na kalupsoume anagkes POLLWN xrhstwn,kuriws POLLWN
 >> (PARA POLLWN 8a elega) uphresiwn.

 L> hhhmmmm edw kotzam akatanomasth pou exei to hotmail kai
 L> exei freebsd

Nai, dokimasane na to perasoyne se exchange kai den antekse :>

Diabase kai to weicome message toy ftp.cdrom.com :^)

 L> kai mia egkyklopaidikh erwthsh ... pia h diafora
 L> free/open/net{bsd} ???

To FreeBSD einai "ka8eto" design - trexei mono se Intel, me kalytero driver
support se PC hardware apo ta ypoloipa, ktl ktl.

To NetBSD einai "orizontio", kai stoxeyei se oso to synaton megalytero cross
platform portability. Trexei se o,ti diaolo mporeite na fantasteite. (kai se
merika poy de mporeite :>). 8ewreitai h synexeia toy BSD development meta apo
th dialysh ths CSRG.

To OpenBSD einai to apotlesma toy kabga toy misou NetBSD team me to allo miso.
Pio "aggressive" development, poy 8ymizei linux, mia poy den koubalaei to
istoriko fortio poy koubalaei to NetBSD. Pio fantezi apo to NetBSD, kai me
megalh emfash sto security.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr