Linux - FreeBSD

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Oct 2 11:55:49 EEST 1998

Xairetw,

Proswpika exw dokimasei Slackware kai RedHat Linux kai FreeBSD.

Apo ta Linux protimw ka8arotata to Slackware (toulaxiston ta versions 3.2
kai 3.4). Den mporw na pw me bebaiothta meta3u Slackware kai FreeBSD poio
8a protimousa.

Apo oti exw katalabei to FreeBSD to protimoun gia etairies kuriws, me
arketa anebasmenes apaithseis (otan xrhsimopoioun i386 CPUs kai oxi
kapoio gourouni,lege me Sun/DEC). To FreeBSD 8ewreitai pws parexei perissotera
resources,einai pio organwmeno kai pio epaggelmatiko, parexontas ews
kapoiou shmeiou kai tis eukolies tou Slackware sto user interface.
Alla epoudeni logw den einai to xali tou RedHat pou kanw tar xvfz ena file
1MB kai kanei 15 lepta na to anoi3ei n' pou 8elei X gia na kanei diaxeirhsh
diktuou n' pou an tre3w command me megalo output se virtual terminal
mou to skotwnei.

Exw xrhsimopoihsei Linux gia servers me ligous xrhstes 10-20 to polu,
kai to briskw polu kalo kai polu eukolo,parolo pou tou leipoun kapoia
mikra features pou dieukolunoun th zwh se kapoies periptwseis alla pou
den xreiazontai se single-user mhxanhmata (opws auta pou exoun oi dialup
users p.x.).

Sth douleia auth th stigmh xrhsimopoioume FreeBSD (kai genika *BSD) gia
na kalupsoume anagkes POLLWN xrhstwn,kuriws POLLWN (PARA POLLWN 8a elega)
uphresiwn.

8a elega pws apo apopsh filikothtas to Slackware kai to FreeBSD einai
panw-katw to idio,einai kai 8ema sunh8eias sto katw katw,kai apo ekei
kai pera thn telikh epilogh 8a thn ka8orisei h xrhsh gia thn opoia
proorizetai to leitourgiko.

Sorry gia to mege8os tou email.

Kala na eiste.

--