pppd kai sxetika

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.net
Tue Oct 20 18:17:53 EEST 1998

On 20-Sep-98 Kaminakis Nikos wrote:
> geia sas ....
> loipon ...exw sthsei kanonika pppd sto box mou,
> o xrhsths syndeetai kanonika, me to ip tou kai to netmask tou
> omws den vlepei tipota apo allo apo to mhxanhma pou syndeetai
> (dhladh to diko mou)
> tipota parae3w .........
>
> ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
>           inet addr:194.219.148.211  P-t-P:194.219.148.215
> Mask:255.255.255.248
>           UP POINTOPOINT RUNNING  MTU:1500  Metric:1
>           RX packets:33 errors:0 dropped:0 overruns:0
>           TX packets:19 errors:0 dropped:0 overruns:0
>
> einai auto pou vlepw apo ifconfig
> kai to scriptaki pou trexei o xrhsths (to sh tou sto /etc/passwd dhladh)
> einai ....
>#!/bin/sh
> cp /etc/ppp/options.1 /etc/ppp/options.ttyS0
> sleep 1
> /usr/sbin/pppd
>
> to options.ttyS0 einai to akolou0o
>
> lock
> 38400
> -detach
> modem
>:194.219.148.215
> netmask 255.255.255.248
> crtscts
> proxyarp
>
> isws kapou prepei na orisw gateway.... pou omws ??????
> kai pws ??me
> ifconfig ppp0 pointopoint 194.219.148.215 broadcast 194.219.148.209 up
>
> gamwto exw mperdeutei ....
>
> euxaristw :)))
>
> nikolas

Me netstat -r blepeis to routing table tin stigmi ekeini.
An den exeis mia grammi pou na leei:
default         datentry.aua.gr 0.0.0.0         UG     1500 0          0 ppp0

(anti gia datentry.aua.gr blepe ton router ston opoio syndeesai)

tote den exeis sosto routing, opote dineis:

route add default datentry.aua.gr ppp0

Meta bres ena tropo na to baleis kai sta scriptakia sou. (p.x. to kppp i to
Xisp, den thymamai pio, exei epilogi: add default route)

Ciao,
Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr

Note: No Microsoft programs were used in the creation of this message.
If you are using a Microsoft program to view this message, BEWARE!
I am NOT responsible for any harm you may encounter as a result.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr