Ouuf! Epitelous h katallhlh erwthsh sto katallhlo meros..

hammer at not.available.yet.sorry hammer at not.available.yet.sorry
Mon Nov 30 01:30:58 EET 1998

Bre paidia eseis toylaxiston mporeite na me boh8hsetai?

Exw egkatasthsei to Linux Red hat 5.1 kernel 2.0.34
Kai 8elw na aksiopoihsw mia dynatothta poy oysistika apo to Unix exei
ksekinhsei kai meta to piran kai h alloi (blepe Gates). 8elw na synde8w sto
InterNet mesa apo to Linux (Twra mpenw apo windows)

Ws twra exw kataferei na kalesw ton provider moy me to: minicom alla xwris
na kserw apo ekei kai pera ti na kanw (pataw Quit without reset com, Suspend
Minicom..klp alla apo kei kai pera ti?)
Grafwntas thn Entollh: pppd moy bgazei oti to Kernel moy den exei dynatothta
gia ppp h oti den exei setaristei gia ayto...

Eyxaristw

Hammer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr