KDE h GNOME?

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat Nov 28 19:50:40 EET 1998

>Piga na katatevaso to kd1 se aftin tin url
>ftp://argeas.argos.hol.gr/Kde/stable/1.0/distribution/rpm/RedHat-5.1/i386/b
inary/

>kai mou evgale ena soro apo arxeia.
>epeidi eimai veos ston xoro tou linux tha hthela na mou peite pia akrivos
>arxeia prepei na katevaso.

den 8imame poia akribos einai i seira ...alla giati den pigenis sto site tou
kde
www.kde.org  .Ekei exei arketa katatopistikes odigies gia to ti na katebasis
kai pos na to egkatastisis...Min fobase mono to installation tou kde einai
poli eukolo......:)) Good Luck.......

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr