KDE h GNOME?

Paul Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sat Nov 28 18:28:23 EET 1998

Piga na katatevaso to kd1 se aftin tin url
ftp://argeas.argos.hol.gr/Kde/stable/1.0/distribution/rpm/RedHat-5.1/i386/binary/

kai mou evgale ena soro apo arxeia.
epeidi eimai veos ston xoro tou linux tha hthela na mou peite pia akrivos
arxeia prepei na katevaso.

Kwstas Zagoris wrote:

> [...]

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr