Megala programmata

Vasilis Vasaitis vvasaitis at waveland.org
Fri Nov 27 18:03:24 EET 1998

On Sat, Nov 28, 1998 at 04:27:00PM +0200, Themis Papassilekas wrote:
>  Skeftomouna, me aformh to prohgoumeno email mou (ypen8ymizw: opoios
> 8elei to StarOffice 5 gia Linux h win na mou grapsei, den xrewnw tipota
> pera apo to diskaki), oti o ptwxos (plhn timios) den skampazw peri
> programmatismou apo thn Basic tou Atari STFM kai meta. Skefthka loipon
> pws na prosferw ki egw koinwnikon ergo, kai eipa, afou exw th dynatothta
> prosvashs se megalo bandwidth, an kaneis xreiazetai kanena teras
> programma, as mou stelnei ena email na ta vriskoume...

  Na sou po, auto pou pisteuo oti arketoi tha ithelan (pera apo emena,
diladi) einai to Debian 2.1 (slink) molis vgei se ligo kairo. Logika tha
einai ena CD ta sources kai allo ena gia kathe arxitektoniki pou vgainei
(vasika me to CD me ta intel binaries mono oi perissoteroi voleuomaste).
Vevaia den ksero poso tha mporouse na sou parei gia na katevei giati den
exei aksiothei kanenas kalos xristianos/moamethanos/whatever na kanei ena
episimo mirror tou Debian stin Ellada.

>  Cya
> Valis (er, aka Pooke, la8os sto prohgoumenoe email... disgrace.)

Vasilis Vasaitis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr