ftpd

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Thu Nov 26 11:54:11 EET 1998

On 26-Nov-98 Harris Kosmidhs wrote:
> Exo wu-ftpd
>
> 3erei kaneis pos steino guest accounts?
> Prepei na dhmiourghso ena entry sto ~ftp/etc/passwd px:
> guest:passwd:uid:gid:lala:/ftp/koko:/etc/false

Oxi.

> To uid,gid exoun kamia sxesh me ta alla pou 8a uparxoun sto /etc/passwd?

Nai, to gid

> To passwd pos to bazo? (profanos prepei na to balo encrypted)

Me adduser

> Epishs ebala sto ftpaccess:
> guestgroup guest
>
> Mono auto xreiazete?

Oxi.

> Harris
>
> --

Epeidi mallon se mperdepsa, ftiaxneis guest accounts ws kanonika accounts sto
systima (xwris valid-shell fysika) kai tous dineis home-dir to "/home/ftp/./pub"

Gia poly analytikes plirofories, man ftpaccess (einai para poly eykolo, gi'
ayto den mpainw se leptomereies). An exeis problima pantws ksanagrapse (kai
ypoxsomai na eimai pio analytikos).

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr