computer gia olous

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Nov 26 00:55:27 EET 1998

Mixalis Varagoulis wrote:

>  Li> exei pesei sta xeria sas to tefxos noembriou tou computer gia olous??
>  Li> exei ena ar8raki gia to linux pou mas 8abei..
>  Li> ektos tou ena karo anakribies pou exei sto telos petaei kai ena poli
>  Li> kalo anaferomeno sto LINUX:
>  Li> <<Gia paradigma, opos to Unix etsi kai afto kikloforei se poles kai mi
>  Li> simbates meta3itous ekdoseis>>
>  Li> episis sto olo ar8ro paroti anaferei kapou to pos dimiourgi8ike to
>  Li> linux kai leei: <<elef8eri>> ekdosi tou unix
>  Li> dinei mia entiposi oti prokite gia emporiko proion mias kai anaferei
> [...]

Apo proswpikh empeiria me thn Compupress pantws ( den 9a 3exasw pou to
1989
"exase" kati ar9ra pou tous eixa dwsei -eixame kapia mikrh synergasia-
kai
ta opoia emfanisthkan "ws dia mageias" argotera kai me allo onoma) den
9a
mou ekane entypwsh na e9aban kai thn mana tous kai na egrafan oles tis
anakribeies tou kosmou! Eytyxws pou oso paei pianei olo kai perissotero
pato!  Ante kai se anwtera - kai me tis ygeies mas!
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr