RedHat 5.2 kai sound support

Sotiris Tsimbonis tsimbonis at rosehill-1.irc.gr
Tue Nov 24 23:11:38 EET 1998

At 04:03 24/11/98 +0200, you wrote:
>Opws kai na exei, me modprobe sound den kanei tipota. Gia paradeigma, to
x11amp mou leei oti unable to reset audio device kai tetia wraia.

Afou kaneis modprobe sound, kane "cat /dev/sndstat". Logika, tha prepei na
sou dei3ei thn Sound Blaster mazi me to Port Address, IRQ kai DMA pou exeis
orisei prin kaneis compile to module. Alla tha einai mesa se paren8esh! To
opoio yponoei oti einai men configured etsi to module, alla h karta den
brethike kata to boot. (Ola ayta ta diabasa apo to Sound-HOWTO - sto
/usr/doc/howto olwn twn kalwn distributions)

Etsi loipon, anarwtiesai.... pws mporei na mhn thn eide, afou einai ekei?
Kai meta, anabei to lampaki me thn fainh idea! Einai Plug And Pray(tm)! Ti
kanw me oooola ta Plug and Pray devices??

# pnpdump >/etc/isapnp.conf

edit to /etc/isapnp.conf gia na bgaleis ta comments apo to analogo section
ths Audio kartas, gia na oriseis Port Address, IRQ, DMA (mhn 3exaseis to
ACT Y sto telos) - gia perissotera des to documentation tou isapnp.

# isapnp /etc/isapnp.conf

kai tsoup! Ws dia mageias, h karta tha pai3eiiii :-)))
(elpizw na doulepsei kai s'esena, giati egw akribws ayta ekana ;-))
Sotiris.

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to
take effect. Reboot now?  [ OK ]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr