chat kai pppd

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Nov 24 13:15:38 EET 1998

On Tue, 24 Nov 1998, Harris Kosmidhs wrote:

> On Tue, 24 Nov 1998, George Daflidis-Kotsis wrote:
>
> > Otan stelneis mail,exeis/den exeis sundesh,to sendmail ta bazei sto queue kai
> > prospa8ei ana oso orizeis sto sendmail na ta steilei n' na ta kanei deliver
> > locally ka8ws epishs kai na paralabei oti erxetai (genika na epe3ergastei to
> > queue dhladh).
> >
> > An upo8esoume oti esu den exeis kanei dialup sundesh,to sendmail ta bazei sto
> > queue kai prospa8ei (anepituxws profanws) na ta steilei ana 15 sunh8ws lepta
> > (logw tu -q15m sto sendmail command).
> >
> > Esu auto pou mporeis na kaneis einai molis teleiwseis ta mail sou (kanonika,
> > me pine,sa na mhn trexei tipota) na kaneis dialup sundesh kai na tre3eis
> > sendmail -q. Me mailq koitas ti phgainoerxetai sto queue sou opote an xreiastei
> > kaneis sendmail -q 3ana oses fores xreiastei.
> >
> > Auta :-)
>

>  [katarxhn perna apo 8essalonikh kamia fora. Bgainoume gia tsipoura kai
> menoun faghta aparadekto ;-))) ]
>
> To 8ema einai otan kano sendmail -q pos 8a ta steilei? Mporo na tou po
> meso tou mhxanhmatos  lala.gr?
> Exo orisei sto pine smtp server to lala.gr. Auto einai la8os profanos e?
> Dhaldh molis kano send paei na epikoinonhsei amesos me ton server? (den to
> exo dokimasei akomh)
>
> Harris

Bale san smtp server to topiko mhxanhma kai bale ena sendmail -q sto
scriptaki sou pou 3ekinaei ton pppd (profanws meta thn oloklhrwsh ths
syndeshs) gia na ta stelnei aytomata...

Tassos

--
Bassoukos Tassos              These views are mine,mine,MINE , bwahahaha.....

Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions.                            The Samba Team

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr