mad16 kai joystick

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Nov 23 00:48:21 EET 1998

Loipoon, exw mia "mougavox" karta hxou, me mad16 chip. Ola kala, san karta hxou
douleuei (me ypostiriksi ston kernel mad16) kai ta mpu, kai to opl. Alla den
blepei to joystick me tipota (enoo h antistixh modula toy joystick)

Psaxnw ta sources, blepw oti prepei na balw MAD16_CONF 0x00 sto local.h, to bazw
, recompile, mia apo ta idia - 0 joysticks found.

Tsekarw to module toy joystick, mpas kai kanei "koula", swsto mou fenetai.
Fiaxnw ena diko mou (basismeno se antistoixo tou dos) na diabazw thn porta
0x201, tipota. ARA, den prepei na exei ginei enabled apo ton driver ths mad16
- swsta ? Ypopsi sto dos ola einai ok

To exei kaneis na douleuei , kai pws ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr