Problhmata ektypwsews...

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sun Nov 22 02:02:27 EET 1998

Loipon ayto to problhma den nomizw na to exete hdh syzhthsei... 'H an
nai sygxwrhste me.
To problhma mou einai pws na ektypwsw swsta ena arxeio. Mporw hdh na
ektypwsw kati (nai xrhsimopoiw to ghostscript). Exw malista ektypwsei
kapoies selides mesw StarOffice (sta agglika) kai bghkan mallon apsoges.
To problhma einai me to Netscape kai akoma xeirotero me to KDE (p.x. KDE
help). Tote bgainoun oi le3eis h mia panw sthn allh.
Gia na akribologw, otan ektypwnw sto Netscape tote ayto to fainomeno
emfanizetai mono otan allazoun oi grammatoseires sthn idia grammh, 'h
paei apo bold se normal klp. Sto KDE omws (kai idiws sto KMail pou to
protimw gia to mail mou apo to (bary) Netscape tote OLES oi le3eis
arxizoun PRIN teleiwsei h prwigoumenh!!
Exei kaneis kammia idea; Axxx kai eimai apelpismnos!

P.S.
Yparxei kammia selida pou na perigrafei pws na ektypwnei kaneis ellhnika
(kai malista swsta) mesw toy StarOffice;

Eyxaristw.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr