staroffice5.0 & glibc2,

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Nov 19 09:49:56 EET 1998

Kaminakis Nikos wrote:

> oxi oxi ... den to exw valei akoma sto /etc/ld.so.conf
> apla psilokolonw me autes tis x86libs...... kai to libICE
> ee 0a ta parw backup kai eimai sigouros kai ama doulepsoun ..doulepsan

E, afou den to exeis sto ld.so.conf pos perimeneis na tis vrei tis vivliothikes
? :-) Mh fovasai, me to na valeis sto ld.so.conf to path kai na trekseis
ldconfig den pathaineis tipota - to poly-poly na mhn trexoun pia kapoia progs
(an kaneis xontres patates), opote meta diorthoneis to ld.so.conf kai
ksanatrexeis ldconfig. Afou den svhneis tipota kai ta libs einai se ksexoristo
dir, ap oti ksero einai mallon akindynh katastash.

> gia ri3e infos gia to registration

An to katevaseis apla apo to mirror den mporeis na to sthseis - soy zhtaei
registration code. Ayton ton pairneis an pas na to katevaseis apo to site ths
StarDivision - Protoy se parapempsei sta diafora download sites sto dinei. Afou
to sthseis oraia kai kala, soy leei oti tha doulevei gia 30 meres kai meta
prepei na kaneis register ksana gia na doulevei forever ... Poly mpleksimo...
Sto kato kato, h to dineis free gia personal use h oxi... Ama einai na me rotane
oxto fores onomateponymo, e-mail klp, noiotho ligo perierga...

> euxaristw
>
> nikolas

Parakalo,

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr