allakse to license tis qt

Kostas Lialiambis stp at pel.forthnet.gr
Thu Nov 19 07:55:12 EET 1998

Kwstas Zagoris wrote in message <000601be1337$f1127400$edf05cc1 at deathman>...

>Opoios den to ema8e akoma , allakse to license tis qt.TO kainourgio
license:
>http://www.troll.no/qpl/
>Einai poio konta sto GPL alla den einai GPL  vevaia (to onomazoune QPL)

Me to SuSE 3erete arages ti ginetai? Eixa diabasei oti sthn epomenh version
den 8a periexei to KDE e3aitias problhmatwn me to licensing. Oxi bebaia pws
xwloskaw idiaitera diotis teleytaia psaxnw meta manias to pio minimal
possible window-manager ever conceived (kai to KDE, sigoura, paei gia
brabeio alla sto anti8eto akro).

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr