mail problems..

Kostas Papadakis root at usa.net
Thu Nov 19 06:02:47 EET 1998

kai afto AN ftasei den exo idea..
evala pine pou eipe o filos
evala kai sendmail pali giati eimai kalo paidi :)
prin pou to eixa mou ebgaze ena error gia gethostbyname()
..evala named mipos kai strosei alla tipota gia na doume tora
entometa3i ta 2 mail pou r8an prin stin lista ir8an me aplo mail (to prog)
apo mutt stelnei kanonika sto usa.net, eno stin lista mou bgazei to error
gia na doume apo pine
sto sendmail.cf to mono pou exo alla3ei einai to
# "Smart" relay host (may be null)
DS teeserver.tee.gr

kai to trexo me /usr/sbin/sendmail -bd -q15m
alla to mutt to trexei gia na stilei me "-oem -oi" to opoio simfona me to
manpage kanei tin parametro e=m kai to profanos energopoiei kai to i
ayta..

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr