sorry test

root at usa.net root at usa.net
Thu Nov 19 03:30:03 EET 1998

epitelous eftase! den einai katastasi ayti re pedia me to mail apo consola
ti sendmail postcrap diavaza 200 selides ti me smail to antikatestisa ekei
ayto! oti 8es eida.. les kai gia na steilei kaneis mail apo consola prepei
na ginei O root! ai sixti ekneyristika.. kai exeis to netscape kai ena soro
alla programata apo X kai patas ena koumpaki kai eftase..aisxos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr