staroffice5.0 & glibc2,

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Nov 18 13:01:22 EET 1998

Kaminakis Nikos wrote:

> to ekana auto kai ta apotelesmata einai ta e3eis
>
> /usr/i386-linuxaout/lib:
> [...]
>         libdb.so.1 => libdb.so.1.85.1
> [...]
>
> /usr/lib:
> [...]
>         libdb.so.1 => libdb.so.1.85.4
> [...]
>
> pantws sto ldconfig den mou evgale tipota sxetiko me thn libdb.so.2
> ara 0a mporousa na koimame hsyxos...
<snip>

Kathe allo ... Vgale to link apo to /usr/lib kai dose ldconfig kai meta ldconfig
-v ... Kanonika tha prepei na emfanizetai h libdb.so.2 kai na deixnei se kapoio
arxeio sto /opt/Office50/lib. Sigoura exeis valei to /opt/Office50/lib sto
ld.so.conf ?

Alhtheia, to StarOffice einai psiloxalia telika h mou fainetai ? Parafouskomeno,
vary, dysxrhsto ... Gia na mh milhso gia to hlithio registration pou prepei na
kaneis oste na doulepsei gia 30 meres kai meta xreiazetai ki allo registration
... Nomizo oti edo tairiazei to ekshs:

"StarOffice: Brings Microsoft to Linux."

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr