Span big file.

Sakalis Giorgos sakalis at ceid.upatras.gr
Tue Nov 17 13:59:39 EET 1998

On Mon, 16 Nov 1998, Yannis wrote:

> Yparxei tropos (kapoio script, utilitie ...) wste va metaferw eva megalo arxeio
> 2 MB se tar.gz morfn apo Win95 se Linux system (se allo upologistn) ;
> Ta duo mnxavnmata dev eivai se diktuo.
>
> Euxaristw.
> Yannis

Epeidn favtazomai pws dev uparxei duvatotnta oi upologistes va _mpouv_ se
diktuo, mallov se blepw me diskettes, copy -> move...

Kaveis to arxeio eva .ZIP (as eivai ndn sumpiesmevo dev peirazei) me to
WinZIP apo ta '95 kai sta options tns sumpiesns bazeis "multiple disk
span" opote to WinZIP sou "kobei" automata to megalo .zip se polles
diskettes.  Meta avtigrafeis ta arxeia sto Linux apo tis diskettes, me
ovomata sxetika me tnv seira twv diskettwv, p.x:

	arxeio.zip-1
	arxeio.zip-2

kaveis meta eva:

	cat arxeio.zip-? > arxeio.zip

ki exeis to oloklnro se eva arxeio.  Meta me

	unzip -t arxeio.zip

to tsekareis kai me

	unzip arxeio.zip

to aposumpiezeis kiolas.