Delphi source compiling sto linux

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Nov 17 01:10:26 EET 1998

On 16-Nov-98 Andrew Sophiadis wrote:
> Agaphtoi filoi,
> 3erei kaneis an ginetai na canoume compile sto linux source pou exei
> graftei se delphi 4.0? An nai, ti xreiazetai gia na ginei auto??

Tsk. To mono "pascal" pou yparxei gia Linux einai h Pascal ths GNU kai to p2c.
Then exeis ta "kaloudia" toy delphi, mono ena cobatibility as poume me thn
pascal 6 (kai oxi plhres), distixws :-(
H Inprise dexete sixna thn erwthsh an skopeyoun na kanoun poting se U*ix alla h
apanthsh einai kati toy stil "den exoume compiler".

(ta parakatw einai ligo ews poly asxeta me Linux - sorry)

H episimh (?) apanthsh ths Inprise einai oti an theleis na doulepseis kati san
distributed componets se U*ix (pera apo AS/400) kane kati tetoio  : fiakse to
distibuted componet se Java, C, C++, xrisimipoihse JDBC,  CORBA k.o.k (yparxoun
gia Linux) kai ase ena light client greammeno se Delpi sto MS termatiko.
Kai sthn erwthsh an mporeis na kaneis to development se Delphi kai
na sou bgalei anti gia .exe, Java binary (gia na to pas opou thes) h apanthsh
einai oti exoun skepseis na to kanoun sthn epomenh version

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr