StarOffice 5.0

Georgios Labos dredd at corinthos.compulink.gr
Sat Nov 14 14:23:46 EET 1998

On Wed, 14 Oct 1998, Peter Stavropoulos wrote:

> Katevasa to StarOffice 5.0. ekana  tar me kanena provlima ala  i
> egatastasi tou office  kolaei to mihanima mou molis vgei to proto
> dialog. To dimasa kai se RH 5.1 kai Slackware 3.5 me akrivos to idio
> apotelesma. To exei valei kaneis me epitixia?  An nai me vlepo pali gia
> ta 70mb downld!
Den 3erw an ftaiei to tar pou katevases.
Pantws egw me redhat 5.1 ka8ws kai alloi 2 filoi me slack den eixame
kanena apolutws provlhma sthn egatastash tou 5.0 :/

                            Known as Dredd on IrcNet
                          Join #YounGreeks or #Linux-GR
                                 UIN : 1391215
              [ Unix!! Why Use windows while there is a Door !?! ]
    PGP Key:    http://www.corinthia-net.gr/shinobi/gl_pgp_public_key.asc

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr