Re^2: erwthsh sxetika me libc6

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Nov 13 19:04:26 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 13 Nov 98, Linux-greek-users wrote to George Daflidis-Kotsis with subject
"Re: erwthsh sxetika me libc6":

 L> kala twra to ekana reboot.  Me to kill -9 skotwnw panta.
 L> Les kane kill -1 kai an de piasei kane kill -9.
 L> Kati pio dunato, (ektos apo to reboot) den uparxei;

Oxi. To 9 - SIGKILL - den mporeis na to kanei catch ena process, an to akousei
prepei na psofhsei. An den skotw8ei to process me kill -9 shmainei synh8ws oti
exei kollhsei se kernel mode, opote h monh lysh einai reboot (kai aaaaaaante
fsck sto epomeno boot mia kai kata pasa pi8anothta to process poy 8a exei
kollhsei den 8a afhsei kapoio partition na ginei cleanly unmount).

Gia osous exete 2.1 : Gia tetoies akribws periptwseis efeygre8hke o magikos
syndiasmos Alt+Sysrq.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr