Routing problem???

pestilence pestilence at pgcom.gr
Fri Nov 13 12:02:19 EET 1998

Exw spiti ena topiko diktyo, to mhxamhma mou exei mia ethernet kai ena
modem me to opoio syndeomai sto Internet.
Prosfata ebala RedHat 5.1 s'ayto to mhxanaki, kai exw to exis problhma.
Exw kanei add ta route, ka8ws epishs kai to route add default gia to
ppp0 interface.
Ola mou douleyoun mia xara, ping, web blepw, mail pernw, ftp kanw...alla
otan paw na kanw ena traceroute to systhma mou apantaei:
Warning multiple interface found, using 192.168.1.1 eth0
To opoio bebaia den stekei, ka8ws h eth0 einai gia to local, sthn arxh
skefthka mpas kai paizei tipota me ICMP, alla to ping mou douleyei
swsta.
Mhpws mporei na me boh8hsei kapios?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr